معرفی چهار اپلیکیشن کاربردی برای اندروید و iOS
 
اینجا همه چی در همه
تکنولوژی
 
 

 Mental Hospital IV – از خوب‌های بازی‌های ترسناک!

اگر طرفدار بازی‌های ترسناک هستید یا تاکنون این ژانر را تجربه نکرده‌اید و دنبال یک بازی ترسناک جالب می‌گردید Mental Hospital IV را به شما توصیه می‌کنیم. شرکت سازنده‌ی بازی یعنی +AGaming پس از آپدیت‌های فراوان و متوالی از فروردین امسال بالاخره نسخه‌ی نهایی و کامل را به صورت یک فایل نصبی و یک فایل دیتا در اختیار طرفداران قرار داد.
+AGaming در این شماره از بازی، هیچ داستان خاصی را از پیش ارائه نکرده که این خود باعث کشش و جذابیت بیشتر بازی می‌شود و به نوعی می‌تواند ایده‌ای برای متمایز کردن این شماره از شماره‌های قبل باشد. این بازی همچنین به صورت HD هم ارائه شده است و صدا گذاری سه بعدی بسیار مناسب، واقعا شما را برای طول مدت بازی کاملا از خود بی‌خود می‌کند. در طول ماجراجویی‌های بازی شما با معما‌های بعضاً آسان یا سختی برخورد خواهید کرد و بازی به صورت اول شخص است که باعث احساس کردن بهتر محیط و کاراکتر بازی می‌شود. در دسته‌بندی بازی ترسناک، این بازی با امتیاز ۴٫۵ از ۵ در Play Store جزء بازی‌های پرطرفدار است.

دانلود نسخه اندروید:tinyurl.com/mh-183

دانلود نسخه آی‌او‌اس: tinyurl.com/mhios-183

 

 Z Camera – تحولی در عکاسی با گوشی

برای خیلی از کاربران صرف این‌که محیط یک نرم‌افزار اندکی با نرم‌افزار‌های تکراری اندروید تفاوت داشته باشد کافی است. در رابطه با اپلیکیشن Z Camera باید گفت که تغییر ظاهر فقط بخشی از تفاوت‌های این اپ با اپ‌های ارجینال گوشی‌های اندرویدی است. بعضی اوقات هم استفاده از یک Custom ROM به دلیل این که نرم‌افزاری برای دوربین ندارد می‌تواند دلیلی برای استفاده از این نرم‌افزار باشد.
با کمک این اپلیکیشن می‌توانید علاوه بر عکس و فیلم، تصاویر Dynamic بیشتر از ۱ ثانیه هم ضبط کنید و به راحتی با Gesture‌های گوناگون بین دوربین عقب و جلو جابه‌جا شوید یا میزان نور را تنظیم کنید. در فروشگاه نرم‌افزار همچنین تم‌ها و افکت‌های جدید قابل دانلود یا خریداری هستند.
با کمک این نرم‌افزار همچنین می‌توانید از ابتدا چینشی را برای عکس‌های چند قسمتی انتخاب کنید و سپس عکس هر قسمت را جدا بگیرید. این گونه عکس‌های چند قسمتی در اینستاگرام زیاد استفاده می‌شوند و با کمک این اپ دیگر به اپلیکیشن دیگری برای انجام این کار نیاز ندارید.

دانلود نسخه اندروید:tinyurl.com/zcamera-183

دانلود نسخه آی‌او‌اس: tinyurl.com/zcamera-ios

 

 

منتظر نظراتتان هستم

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


*به وبلاگ من خوش آمدید * *******************
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اینجا همه چی در همه و آدرس reyhan96.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 177
بازدید کل : 14084
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1